dzindzinier dzindzinier
595
BLOG

Partia Oszustów – miał być liberalizm, będzie zaś socjalizm

dzindzinier dzindzinier Polityka Obserwuj notkę 4

 

 

To jest niesamowite jak szybko podlegać może ewolucji partia. Nie trzeba nawet 10 lat aby wszystkimi obietnicami, zapowiedziami, programami można sobie podetrzeć rzyć. Mało tego. Okazuje się, że fundamentalne poglądy członków tej partii mogą zmienić się o 180 stopni. No bo jak inaczej określić można fakt, że ugrupowanie pseudo-liberalne wprowadza prawo socjalistyczne? Jak to jest możliwe? Każdy niech sobie sam odpowie na to pytanie. Czy to najwyższe władze zmieniły swoje poglądy? Czy też poglądy kłamców z wierchuszki tego ugrupowania są nieistotne a nośne hasła liberalizmu gospodarczego zostały tylko wykorzystane do zdobycia władzy. Bo przecież „ciemny lud wszystko kupi”.

 

Otóż zarówno ja jak i zdecydowana większość Polaków zaczniemy doświadczać już niedługo wadliwego, socjalistycznego prawa wprowadzonego przez Partię Oszustów. Prawa, które po pierwsze spowoduje drenaż kieszeni naszych rodzin a ponadto spowoduje kolejny rozrost administracji państwowej. Do tej pory bowiem ja i moja rodzina spokojnie żyliśmy sobie w naszym domku. Pracowaliśmy, wydawaliśmy zarobione pieniążki na konsumpcję a pewne uboczne efekty tej konsumpcji usuwaliśmy dzięki pomocy specjalistycznej firmy. Z firmą tą podpisałem osobiście jakiś czas temu umowę w której za określoną kwotę pieniężną firma ta zobowiązała się usuwać 3 razy w miesiącu pozostałości naszej konsumpcji. I pewnie trwalibyśmy w tym błogostanie jeszcze przez długie lata bo firma rzetelnie wywiązywała się ze swojej umowy gdyby nie fakt, że kłamca Donek i cała jego Partia Oszustów brutalnie weszła z butami w moje życie.

 

Przyszły ostatnio do mojego domostwa pisma w których znaleźć można jakieś ulotki propagandowe na temat gospodarki odpadami, polecenie rozwiązania umowy z dotychczasowym odbiorcą śmieci, oraz ankietkę w której należy się zdeklarować w jaki sposób śmieci będą w przyszłości odbierane z mojej posesji. Do wyboru mam dwie opcje. Opcja segregacji i opcja bez segregowania. Aby ułatwić wybór załączono cennik usług w którym opcja bez segregacji śmieci jest trzykrotnie droższa od tej opcji bardziej przyjaznej środowisku. I wszystko wygląda pozornie OK. gdyby nie szybki rzut okiem i stwierdzenie, że obie te opcje są droższe niż opcje z cennika dotychczasowego odbiorcy trefnego towaru. Co jak co ale troszkę mnie to na początku zdziwiło bo przecież Partia Oszustów forsowała ustawę po to aby objąć nią wszystkich, także tych dotychczas nie płacących za śmieci. A skoro nagle więcej osób w Polsce zaczęłoby płacić za śmieci to cena tej usługi powinna się raczej zmniejszyć. Szybko jednak pokojarzyłem fakty, że przecież to czy ja i moi sąsiedzi płacimy za swoje śmieci będzie musiała kontrolować urzędniczka lub dwie bo teraz to będzie obowiązkiem gminy. Kolejna urzędniczka będzie dogadywała się pewnie ze specjalistyczną firmą odbierającą śmieci bo przecież dobry kontakt to podstawa aby świadczona usługa stała na wysokim poziomie. Kolejna osoba będzie pewnie księgowała wszystkie operacje, następna odpowiadała za prawidłowy przesył faktur i innych papierów. Należy też pamiętać o osobach, które będą raczyły kawą pracowników w urzędzie i zapewniały pełną obsługę socjalną. Suma summarum, oprócz polepszenia gospodarki moimi śmieciami, w gminie spadnie nieco bezrobocie. Same plusy. Szkoda tylko, że po pierwsze będę płacił teraz niemal DWA RAZY tyle za śmieci. Szkoda też ,że firma która odbierała mi śmieci a z której usług byłem bardzo zadowolony zostanie pewnie zastąpiona inną, która może już nie być tak sumienna.

 

Niedawno się dowiedziałem od znajomego w gminie, że najprawdopodobniej podpiszą umowę akurat z tą firmą która obecnie wykonuje dla mnie tą usługę. Prawda, że super? W sumie niewiele się zmieni więc o co mi chodzi?

dzindzinier
O mnie dzindzinier

http://www.youtube.com/watch?v=1kq-ZQTANh8

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka